Keski-Suomen Perusnaiset ry:n kannanotto

Keski-Suomen Perusnaiset ry irtisanoutuu Perussuomalaisten Keski-Suomen piiriyhdistyksen vaalipäällikön ratkaisusta kieltää kansanedustaja Arja Juvosen tuki piirin järjestämiin kuntavaalitapahtumiin.

Keski-Suomen Perusnaisten näkemyksen mukaan eduskuntaryhmä on käsitellyt asian taustalla olevat linjapoikkeamat, tehnyt niistä omat ratkaisunsa ja antanut tarpeelliseksi katsomansa sanktiot. Katsomme, että asian tulisi olla sillä loppuun käsitelty. Keski-Suomen Perusnaiset paheksuvat nurjamielistä asennoitumista toisiin ja sen sijaan kannatamme avointa ja kumpaakin osapuolta kunnioittavaa vuoropuhelua eriävienkin näkemysten välillä niin sisäisessä kuin ulkoisessa keskustelussa.

Keski-Suomen Perusnaiset ry on Keski-Suomen alueella toimiva Perussuomalaiset Naiset – järjestön alueyhdistys ja toivotamme Arja Juvosen ja kaikki Perussuomalaiset kansanedustajat lämpimästi tervetulleiksi maakuntaan nostamaan kuntavaalisykettä! Me Perussuomalaiset Naiset haluamme rakentaa, emme hajottaa, ja kannatamme kaiken tasoisille päättäjille mahdollisuutta omaan ajatteluun ja toimintaan omatuntonsa mukaan hyvien tapojen ja lain sallimissa puitteissa – etenkin silloin, kun päätettävänä on vahvasti arvolatautunut ja eettisesti monivivahteinen asia.

Keski-Suomen Perusnaiset ry:n hallituksen puolesta
Suvi Tikander, puheenjohtaja, Äänekoski, Keski-Suomen Perusnaiset ry