Tapahtumat ja ilmoittautumiset

Hyvä PerusNainen!

Löydät alta tietoa jäsenille suunnatuista asioista.
Ollaan yhteydessä!

* * * *

__________________________________________________________________________

TIEDOTUS JA KANNANOTOT
Jäsenillä on käytössään järjestön tiedottajat Nina Stranden ja Leena Kurikka, jotka ottavat kirjoituksianne vastaan. Voitte lähettää mielipiteitänne ja julkilausumia Ninalle julkaistavaksi järjestön kotisivulla ja sosiaalisessa mediassa. Kentän äänen pitää kuulua, joten rohkeasti kirjoittamaan. Voit lähettää mielipidekirjoituksia ja aloitteita osoitteeseen leena@nullbigmamasranch.com

TAPAHTUMAILMOITUKSET JA SIVUN YLLÄPITO
Tiedot alueyhdistyksissä tapahtuvista yhteyshenkilömuutoksista tai järjestettävistä tapahtumista alueellanne, voitte ilmoittaa osoitteeseen heli.trog@nullperusnaiset.fi. Tapahtumiin liittyen tarvitsemme seuraavat tiedot: tapahtuman päivämäärä, aika, tarkka osoite ja myös, mikäli kansanedustajia, puoluejohtoa yms. on tulossa paikalla. Tapahtumat laitetaan Naisten ja puolueen kalenteriin (tämän voi tehdä myös suoraan alueyhdistyksestä).

MATKALASKUT JA TOIMINTA-AVUSTUSHAKEMUKSET
Matkalaskut ja toiminta-avustushakemukset tulee lähettää yhdistyksen taloudenhoitajalle osoitteeseen talous@nullperusnaiset.fi.

Voit lähettää tapahtumista kuvia ja pienen jutun, jotka laitetaan naisten facebook -sivulle.

YHTEYSTIEDOISSASI MUUTOKSIA
Jos osoitteesi, sähköpostisi tai puhelinnumerosi muuttuu, ilmoita siitä PerusNaisille sihteeri@nullperusnaiset.fi. Näin saat postit ilman viivettä luettavaksesi.
Ellet ole saanut lainkaan sähköpostia, mm. jäsentiedotteita, PerusNaisilta, niin otathan yhteyttä sihteeriin. Nähtävästi sinulla on jäsenrekisterissämme vanha tai virheellinen sähköpostiosoite, tai et ole antanut viestintälupaa.