Matkat, tapahtumat ja ilmoittautumiset

Hyvä PerusNainen!

Löydät alta jäsenille suunnattuja palveluita sekä tietoa tulevista tapahtumista.
Ollaan yhteydessä!

Tuli hyvä voitto naiset!!!
Loistavasta vaalituloksesta on hyvä lähteä taas seuraavaksi neljäksi vuodeksi tekemään perussuomalaista politiikkaa tapahtui se sitten hallituksesta tai oppositiosta käsin. Tuhannet kiitokset kaikille PerusNaisille tinkimättömästi tehdystä vaalityöstä! Saimme myös jäseniämme mukavasti eduskuntaan, vaikka niin sanottu äijäpuolue olemmekin vielä toistaiseksi.
Nyt vedetään kaikki hetki henkeä vaalien jälkeen ja sitten kääritään hihat ja tehdään yhdessä PerusNaisista entistä vaikutusvaltaisempi toimija. Äänet vaaleissa ansaitaan yhteistyöllä ja sitä edistämällä tulemme jatkossa pääsemään vieläkin parempiin tuloksiin. Yhteistyötä aion puheenjohtajana rakentaa myös tulevaisuudessa.
Nauttikaa kaikki täysin siemauksen aurinkoisista kevätsäistä ja rentouttavaa pääsiäistä! Nähdään viimeistään Hämeenlinnan kevätkokouksessa 19.5.2019.

Terveisin
Ritva ”Kike” Elomaa
PerusNaisten puheenjohtaja

Kevätkokous 19.5.2019 klo 13.00
Perussuomalaiset Naiset ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään 19.5.2019 klo 13.00 Hämeenlinnassa.
Kokous aloitetaan ruokailulla klo 12.00 ja kokous alkaa klo 13.00. Kokouspaikka on Original Sokos Hotel Vaakuna, Possentie 7, 13200 Hämeenlinna.

Majoitusvaraukset viimeistään 3.5.2019 ja ilmoittautumiset 10.5.2019 mennessä.
Ilmoitathan samalla, jos sinulla on erikoisruokavalio. Sähköpostiisi on tullut ilmoitus kokouksesta, viestin alaosassa on linkki, josta pääset ilmoittautumaan kokoukseen.

Huoneiden hinnat:
Huoneet on käytössä tulopäivänä klo 15.00 jälkeen ja ne tulee luovuttaa lähtöpäivänä viimeistään klo 12.00.
18.-20.5.2019
Standard yhden hengen huone 100 euroa / huone / yö
Standard kahden hengen huone 115 euroa / huone / yö

Huonehinta sisältää runsaan buffet-aamiaisen ja alv:n. Huonehinnoista myönnetään C-card edut.

Huonevaraukset tunnuksella Perusnaiset”
Sokoshotels keskusvaraamo +358201234600, hotellin vastaanotosta +358201234636.
Sähköpostilla vaakuna.hameenlinna@nullsokoshotels.fi
Varaukset 3.5.2019 mennessä.
Tiedustelut sihteeri@nullperusnaiset.fi

Koollekutsujana hallitus.
Tervetuloa!

Tiedotus ja kannanotot:
Jäsenillä on käytössään järjestön tiedottaja, Heikki Tamminen, joka ottaa kirjoituksianne vastaan. Kuten jo jäsenkirjeessä kerrottiin, voitte lähettää mielipiteitänne ja julkilausumia Heikille julkaistavaksi järjestön kotisivulla ja sosiaalisessa mediassa. Kentän äänen pitää kuulua, joten rohkeasti kirjoittamaan. Voit lähettää mielipidekirjoituksia ja aloitteita osoitteeseen tiedotus@nullperusnaiset.fi

Tapahtumailmoitukset:
Kun järjestätte tapahtumia alueellanne, niin ilmoittakaa niistä osoitteeseen sihteeri@nullperusnaiset.fi Ilmoittakaa tapahtuman päivämäärä, aika, tarkka osoite ja jos on kansanedustajia tms. paikalla. Tapahtumat laitetaan Naisten ja puolueen kotisivuille.

Jos osoitteesi, sähköpostisi tai puhelinnumerosi muuttuu, ilmoita siitä myös PerusNaisille sihteeri@nullperusnaiset.fi Näin saat postit ilman viiveitä luettavaksesi.
Ellet ole saanut lainkaan sähköpostia, mm. jäsentiedotteita, PerusNaisilta, niin otathan yhteyttä sihteeriin. Nähtävästi sinulla on jäsenrekisterissämme vanha tai virheellinen sähköpostiosoite.