Tapahtumat ja ilmoittautumiset

Hyvä PerusNainen!

Löydät alta jäsenille suunnattuja palveluita sekä tietoa tulevista tapahtumista.
Ollaan yhteydessä!

SYYSKOKOUS
Tervetuloa Perussuomalaiset Naiset ry:n sääntömääräiseen syyskokoukseen lauantaina 30.11.2019 klo 12.00 Hotelli Rantapuisto, Furuborginkatu 3, Helsinki.
Kansanedustaja, puolueen 1. varapuheenjohtaja Riikka Purra tulee myös kokoukseen.
Otathan mukaan puolueen jäsenkortin vuodelta 2018 ja 2019.

Ilmoittautumiset viimeistään torstaina 21.11.2019 mennessä.
Ilmoittautumislinkki tulee sähköpostiisi nimellä perusnaiset@nullhoika.net.
Ellet saa sähköpostia, otathan yhteyttä sihteeri@nullperusnaiset.fi

Huonevaraukset hoitaa jokainen kokoukseen osallistuja itse:
1 hengen huone 84 €
2 hengen huone 94 €
Varaukset tehtävä viimeistään perjantaina 22.11.2019 www.rantapuisto.fi
Varaustunnus 291119PER Ryhmäkoodi -kenttään.
Kokouksen koollekutsujana hallitus.

Tervetuloa!
Perussuomalaiset Naiset ry

Tiedotus ja kannanotot:
Jäsenillä on käytössään järjestön tiedottaja, Heikki Tamminen, joka ottaa kirjoituksianne vastaan. Voitte lähettää mielipiteitänne ja julkilausumia Heikille julkaistavaksi järjestön kotisivulla ja sosiaalisessa mediassa. Kentän äänen pitää kuulua, joten rohkeasti kirjoittamaan. Voit lähettää mielipidekirjoituksia ja aloitteita osoitteeseen tiedotus@nullperusnaiset.fi

Tapahtumailmoitukset:
Kun järjestätte tapahtumia alueellanne, niin ilmoittakaa niistä osoitteeseen sihteeri@nullperusnaiset.fi Ilmoittakaa tapahtuman päivämäärä, aika, tarkka osoite ja jos on kansanedustajia tms. paikalla. Tapahtumat laitetaan Naisten ja puolueen kotisivuille. Voit lähettää sihteerille myös tapahtumista kuvia ja pienen jutun, jotka laitetaan naisten facebook -sivulle.

Jos osoitteesi, sähköpostisi tai puhelinnumerosi muuttuu, ilmoita siitä myös PerusNaisille sihteeri@nullperusnaiset.fi Näin saat postit ilman viiveitä luettavaksesi.
Ellet ole saanut lainkaan sähköpostia, mm. jäsentiedotteita, PerusNaisilta, niin otathan yhteyttä sihteeriin. Nähtävästi sinulla on jäsenrekisterissämme vanha tai virheellinen sähköpostiosoite.