Matkat, tapahtumat ja ilmoittautumiset

Hyvä PerusNainen!

Löydät alta jäsenille suunnattuja palveluita sekä tietoa tulevista tapahtumista.

Ollaan yhteydessä!

Tiedotus ja kannanotot:

Jäsenillä on käytössään järjestön tiedottaja, Heikki Tamminen, joka ottaa kirjoituksianne vastaan. Kuten jo jäsenkirjeessä kerrottiin, voitte lähettää mielipiteitänne ja julkilausumia Heikille julkaistavaksi järjestön kotisivulla ja sosiaalisessa mediassa. Kentän äänen pitää kuulua, joten rohkeasti kirjoittamaan. Voit lähettää mielipidekirjoituksia ja aloitteita osoitteeseen tiedotus@nullperusnaiset.fi

Tapahtumailmoitukset:
Kun järjestätte tapahtumia alueellanne, niin ilmoittakaa niistä osoitteeseen sihteeri@nullperusnaiset.fi Ilmoittakaa tapahtuman päivämäärä, aika, tarkka osoite ja jos on kansanedustajia tms. paikalla. Tapahtumat laitetaan Naisten ja puolueen kotisivuille.

Jos osoitteesi, sähköpostisi tai puhelinnumerosi muuttuu, ilmoita siitä myös PerusNaisille sihteeri@nullperusnaiset.fi Näin saat postit ilman viiveitä luettavaksesi.
Ellet ole saanut lainkaan sähköpostia, mm jäsentiedotteita, PerusNaisilta, niin otathan yhteyttä sihteeriin. Nähtävästi sinulla on jäsenrekisterissämme vanha sähköpostiosoite.

PERUSSUOMALAISTEN NAISTEN SYYSKOKOUS JYVÄSKYLÄSSÄ 24.11.2018
Tervetuloa Perussuomalaiset Naiset ry:n syyskokoukseen lauantaina 24.11.2018 klo 11.00 alkaen!
Kokouksessa käsitellään syyskokoukselle kuuluvat sääntömääräiset asiat.
Kokouspaikka: Hotelli Verson kokous- ja juhlatila Kerkkä & Ravintola Silmu, Kauppakatu 35, Jyväskylä, puh. 014 333 999.
Sitovat ilmoittautumiset 15.11.2018 mennessä sähköpostiisi 20.10.2018 tulleen jäsentiedotteen kautta.
Ellei sinulla ole sähköpostia, ota yhteyttä sihteeriin 040-936 77 99.
Ruokailu klo 13.00. Ilmoita myös, jos sinulla on erikoisruokavalio.
Kokouskutsu on myös Perussuomalaiset -lehdessä.

Huoneiden hinnat: 1 hh 80€ ja 2 hh 90€.
Huonevaraukset tehtävä 16.11.2018 mennessä suoraan hotelliin 014 333 999. Varaustunnus PerusNaiset.
Lisätietoja sihteeri@nullperusnaiset.fi tai puhelimitse 040-936 77 99.

Tervetuloa!
Toivottaa Perussuomalaiset Naiset ry