Matkat, tapahtumat ja ilmoittautumiset

Hyvä PerusNainen!

Löydät alta jäsenille suunnattuja palveluita sekä tietoa tulevista tapahtumista. Ollaan yhteydessä!

Tiedotus ja kannanotot:

Jäsenillä on käytössään järjestön tiedottaja, Heikki Tamminen, joka ottaa kirjoituksianne vastaan. Kuten jo jäsenkirjeessä kerrottiin, voitte lähettää mielipiteitänne ja julkilausumia Heikille julkaistavaksi järjestön kotisivulla ja sosiaalisessa mediassa. Kentän äänen pitää kuulua, joten rohkeasti kirjoittamaan. Voit lähettää mielipidekirjoituksia ja aloitteita osoitteeseen tiedotus@nullperusnaiset.fi

Tapahtumailmoitukset:

Kun järjestätte tapahtumia alueellanne, niin ilmoittakaa niistä osoitteeseen sihteeri@nullperusnaiset.fi. Ilmoittakaa postissa tapahtuman päivämäärä, aika, tarkka osoite ja jos on kansanedustajia tms. paikalla. Tapahtumat laitetaan Naisten ja puolueen kotisivuille.

PerusNaisten koulutus/kokousmatka Tallinnaan 14.10. – 15.10.2018

Ilmoittautuminen on päättynyt.
Matkaan sisältyy laivamatkat ja yöpyminen Tallink Spa & Conference hotellissa aamupalalla.

Koulutus on talouskoulutusta, jonka pitää Opintokeskus Pekasuksen kouluttaja Auli Kangasmäki.

Laiva lähtee Helsingistä su 14.10.2018 klo 10.30 Länsiterminaali 2. Perillä Tallinnassa olemme klo 12.30, jonka jälkeen ruokailu heti saapumisen jälkeen klo 13.00.
Lähtö takaisin ma 15.10.2018 klo 19.30, Helsinkiin saavumme klo 21.30 Länsiterminaali 2.
Ole lähtöselvityksessä viimeistään 30 minuuttia ennen laivan lähtöä. Lähtöselvitys sulkeutuu ja laivaan nousu päättyy 20 minuuttia ennen laivan lähtöaikaa.

Lisätietoja sihteeri@nullperusnaiset.fi tai puhelimitse 040-936 77 99.

Tervetuloa!