Tapahtumat ja ilmoittautumiset

Hyvä PerusNainen!

Löydät alta tietoa jäsenille suunnatuista asioista.
Ollaan yhteydessä!

__________________________________________________________________________

TIEDOTUS JA KANNANOTOT:
Jäsenillä on käytössään järjestön tiedottaja, Heikki Tamminen, joka ottaa kirjoituksianne vastaan. Voitte lähettää mielipiteitänne ja julkilausumia Heikille julkaistavaksi järjestön kotisivulla ja sosiaalisessa mediassa. Kentän äänen pitää kuulua, joten rohkeasti kirjoittamaan. Voit lähettää mielipidekirjoituksia ja aloitteita osoitteeseen tiedotus@nullperusnaiset.fi.

TAPAHTUMAILMOITUKSET:!
Kun järjestätte tapahtumia alueellanne, voitte ilmoittaa niistä myös osoitteeseen merja.nevalainen@nullperusnaiset.fi . Ilmoittakaa tapahtuman päivämäärä, aika, tarkka osoite ja myös, mikäli kansanedustajia, puoluejohtoa yms. on tulossa paikalla. Tapahtumat laitetaan Naisten ja puolueen kalenteriin (tämän voi tehdä myös suoraan alueyhdistyksestä).

MATKALASKUT JA TOIMINTA-AVUSTUSHAKEMUKSET
Matkalaskut ja toiminta-avustushakemukset tulee lähettää yhdistyksen taloudenhoitajalle osoitteeseen talous@nullperusnaiset.fi.

Voit lähettää Nina Strandenille nina.stranden@nullperusnaiset.fi tapahtumista kuvia ja pienen jutun, jotka laitetaan naisten facebook -sivulle.

YHTEYSTIEDOISSASI MUUTOKSIA?
Jos osoitteesi, sähköpostisi tai puhelinnumerosi muuttuu, ilmoita siitä myös PerusNaisille merja.nevalainen@nullperusnaiset.fi. Näin saat postit ilman viiveitä luettavaksesi.
Ellet ole saanut lainkaan sähköpostia, mm. jäsentiedotteita, PerusNaisilta, niin otathan yhteyttä sihteeriin. Nähtävästi sinulla on jäsenrekisterissämme vanha tai virheellinen sähköpostiosoite, tai et ole antanut lupaa jäsentiedotteden lähettämiseen.