Tapahtumat ja ilmoittautumiset

Hyvä PerusNainen!

Löydät alta jäsenille suunnattuja palveluita sekä tietoa tulevista tapahtumista.
Ollaan yhteydessä!

HUOM! Perussuomalaiset Naiset ry:n syyskokous peruttu koronan vuoksi.
Kokous järjestetään, kun tilanne sen sallii ja siitä ilmoitetaan myöhemmin.

TIEDOTUS JA KANNANOTOT:
Jäsenillä on käytössään järjestön tiedottaja, Heikki Tamminen, joka ottaa kirjoituksianne vastaan. Voitte lähettää mielipiteitänne ja julkilausumia Heikille julkaistavaksi järjestön kotisivulla ja sosiaalisessa mediassa. Kentän äänen pitää kuulua, joten rohkeasti kirjoittamaan. Voit lähettää mielipidekirjoituksia ja aloitteita osoitteeseen tiedotus(at)perusnaiset.fi

TAPAHTUMAILMOITUKSET:
Kun järjestätte tapahtumia alueellanne, niin ilmoittakaa niistä osoitteeseen jylhasinikka(at)gmail.com Ilmoittakaa tapahtuman päivämäärä, aika, tarkka osoite ja jos on kansanedustajia tms. paikalla. Tapahtumat laitetaan Naisten ja puolueen kotisivuille. Voit lähettää sihteerille myös tapahtumista kuvia ja pienen jutun, jotka laitetaan naisten facebook -sivulle.

Jos osoitteesi, sähköpostisi tai puhelinnumerosi muuttuu, ilmoita siitä myös PerusNaisille jylhasinikka(at)gmail.com Näin saat postit ilman viiveitä luettavaksesi.
Ellet ole saanut lainkaan sähköpostia, mm. jäsentiedotteita, PerusNaisilta, niin otathan yhteyttä sihteeriin. Nähtävästi sinulla on jäsenrekisterissämme vanha tai virheellinen sähköpostiosoite.